It's a beautiful day

Det luktar höst ute . Allting som har varit grönt och fint, faller och dör. Träden darrar i kylan och gräset får rysningar av frosten.

Fast jag gillar ändå när det luktar höst. Den brukar lova saker. Jag behöver sånt nu.


Veckorna går fort och det finns en logisk förklaring till detta. Inte bara för mig, utan för alla. Det var faktiskt min pappa som berättade det för mig för några år sen :o Jag förstod det inte då, men nu förstår jag.


Tarzan har slutat flina nu. Igår städade jag rummet. Det blev faktiskt skönare att leva här i min grotta, otroligt va :)

Nu tänker jag lägga upp lite bilder från i somras på facebook.

PEACE!

Kommentarer
Postat av: boee

min pappa berättade det för mig med!

2009-10-20 @ 17:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0