Idag

är jag varken glad eller ledsen , gud så skönt.

Fick tillbaka matteprovet idag. Fick VG :D För första gången i mitt liv på ett matteprov. Ganska stolt ? YEAH!
Har även inhandlat en tröja. Den heter säkert något annat, men tröja är bäst.
Är så skönt att vara kille. Tröja och byxor är allt man behöver komma ihåg :) Alla ord som tjejer har för sina olika kläder är ett främmande språk för mig (A)

Idag störde jag mig på jättemycket saker. Småsaker som gör mitt liv lite surare :/
Eftersom dom småsakerna kan vara lite kränkande mot vissa personer så tänker jag inte skriva alla :D

Men gud, jag störde mig verkligen på den där killen på bussen. Han ser ut som en schitzofren mördare. OCH HAN FLINAR HELA TIDEN ÅT INGENTING. DET ÄR SÅ FUCKING STÖRANDE.

Så nu har jag talat ut. Det känns mycket bättre :D

OCH NU KOM JAG PÅ EN TILL GREJ!

När jag ska trycka på låten längst ner i min spotifylista så kommer det upp en skitreklam som jag trycker på istället. OERHÖRT IRRITERANDE.


Okej nu räcker det. Inge mer sånt.



Om 9 dagar så är jag på stranden och spanar efter bikini brudar. Tänk på mig då när ni sitter hemma och myser i vårat exotiska Sverige.




Nu har jag sagt allt som jag har i huvudet.

Tror jag.

Eller just det, en grej till.

Det som jag har svårt att få ut ur mitt överansträngda huvud.



Sluta låtsas att du är lycklig.

Jaa, du. Missförstådda människa.

Alla säger att dom förstår dig. Gör dom det ? Nej

Idag gör vi uppror. Vi skapar kaos.

Ur kaos så föds möjligheter.

Vi utnyttjar dessa möjligheter.

Och sedan är vi lyckliga.


Tills du låtsas igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0