Chill


Tänkte inte skriva så mycket här idag.

Har varit en rolig dag iallafall :) En av dom bästa på länge. Bara glada ansikten :D Har inte haft så kul på länge.



Sen var det en grej som gjorde min dag. Ensam och övergiven efter skolan så begav jag mig till nian! Precis innan rulltrappan så hör jag " HEJ! Har du tele2 ?".

Jag hatar telefonförsäljare. Vet du vad jag gjorde ? :D

Jag ignorerade honom, tittade inte ens på honom. Och det kändes SÅ JÄVLA BRA. Sitter och myser år det härliga minnet fortfarande :)))))))))))))



Sen som en fin avslutning.


Jag frågade henne ifall hon saknade sitt ex-boyfriend.

"Nej, men jag saknar känslan"




Ja, vart tog känslan vägen ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0