BUSTED

Hej på er. Även fast jag hatar att skriva om vad jag har gjort varje dag, så tänker jag berätta kort om en liten incident :D
Jag står på min balkong och kollar den överlägset coola utsikten. Jag gick lite i förväg så familjen är fortfarande kvar vid poolen :)

Sen så måste ni förstå att Fredrik Andersson, kommer ifrån Lämpersbo och han är inte så van vid grannar. Han har ju 2 grannar iaf, men dom är döva och bor 100 meter bort. No problemas !


Men nu står jag här på min balkong. Och se, fönstret till min granne är inte fördraget med gradinen och där sitter det en NAKEN TJEJ på sängen med ryggen vänd emot mig.

Då tänker jag, vill jag att hon ska vända sig om eller inte ? Hmm...
Medans jag står där och ser väldigt oskyldig ut så tror ni inte att hon VÄNDER sig ?
Jag hoppas att jag ska få se värsta kalaspuffarna, men ICKE.

Hon skymmer hela härligheten och ser skräckslagen ut! Men jag vet inte ärligt talat vet jag inte vem av oss som såg MEST skräckslagen ut. Fort som satan så drar jag tillbaks mitt huvud och gömmer mig inne på rummet !

När jag kommer tillbaks senare så smyger jag fram huvudet och ser hur hon drar för gardinerna...




Nyfikenheten är en synd :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0