WALL E

Idag har jag spenderat 8 timmar framför datorn med att kolla på filmer.

Men under 1 timme och 38 minuter så var jag helt fascinerad.


WALL E


Jag har sett många filmer i mitt liv och jag tänkte innan jag såg den här. Äh orka, är bara för barn ändå.
Men sen såg jag den. Och jag kan inte sluta älska den, för den var inte bara den bästa animerade filmen jag sett i hela mitt liv. Den är en av dom bästa filmerna jag har sett i hela mitt liv.

Det lustiga är att jag skrev en novell innan jag såg den här filmen och dom är väldigt lika varandra. Det var nog därför den påverkade mig så mycket. Hursomhelst så är det en underbar film för alla åldrar och har du inte sett den så GÖR DET!

Allting jag har skrivit här känns ändå så otillräckligt. Se den istället :')


Kommentarer
Postat av: Pixy

Sjukt bra. yes!

2009-11-01 @ 21:55:02
Postat av: Robin

Jag måste säga att Wall-e var en av dom sämre filmerna jag sett.

2009-11-02 @ 16:09:20
URL: http://robinsjogren.blogg.se/
Postat av: kurt, snubben som bor i din lada och tjuvkikar när du onanerar

Walle!

eeeeeevaaaa..



awesome film, btw

2009-11-02 @ 22:05:45
Postat av: Jonatan

Robin vet inte vad han pratar om!;)

alltså först i början tyckte jag den var seg men sen i slutet var man helt förtrollad:D hah

2009-11-09 @ 21:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0