Swish

tjabba.


Veckorna går fort och jag kan inte göra så mycket annat än att bara njuta :)

För något år sen så fick jag en förklaring på det. Det var faktiskt pappa som förklarade det för mig :o Nu tänker jag förklara det för dig, ifall du inte redan vet . Så häng med !

När du är ett år, en liten bebis, så är hela ditt liv som du har levt. Därför så är tex en månad, en tolftedel av ditt liv.
Ju äldre du blir desto mindre blir en månad av ditt liv. Det är därför vi tycker tiden går fortare med att vi blir äldre.
Det som förr var hela ditt liv är nu en sextondel (Ifall du är 93a) :)

Så det är så det funkar :) Det är min filosofi iallafall.

Slutligen vill jag att ni ska lyssna på Kents nya album på Spotify :D För det är asnajs !







peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0