Rebirth

Hej på dig. Idag känner jag mig... Hmmm..

Pånyttfödd !

Det kan ha att göra med att jag fick sova mina 8 timmar, men vi ska inte göra det så enkelspårigt.

Det är dom små sakerna i livet som jag uppskattar mest. Ett samlingsord för detta är POSITIV energi.
Du kanske tycker att det här låter jättekonstigt, men i själva verket är det ganska enkelt! Positiv energi kan vara ett "hej" från nån man aldrig har sett i hela sitt liv. Det kan vara ett leende från någon helt utan anledning. Alla dom här småsakerna kan göra min dag ! Kanske din också ?

Sen finns det negativ energi. Blä. Jag ska vara ärlig mot dig. Jag har ett överskott av negativ energi. Varför ? Kanske för att jag har fått för lite positiv energi ! Negativ energi omfattar saker som att ge en nedlåtande kommentar eller inte svara när man blir tilltalad. Negativ energi utgör en ond cirkel som vi måste få bort !

Så jag vill att du tar det här på allvar :o Ut och sprid positiv energi imorgon ! Gör allas dag till en dag att minnas ! Då kommer du få positiv energi tillbaka och SWISH så har vi skapat ett bättre klimat.
Sitt inte hemma och hata ditt liv. Det skapar bara NEGATIV energi. Ut och glädj dig för alla bra saker som händer. Skapa POSITIV energi. Endast då kommer du bli älskad tillbaka.




Och döm inte en man för vad han har gjort, utan för vem han är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0