FOKUSERA FREDRIK

Wow. Har just sett en helt jävla awesome film. The Fountain.

Jag försökte skriva någonting om den här. Men det gick inte. Hur beskriver man en känsla?

Just nu vill jag bara dö. Men inte för att livet suger. Utan för att det verkade så vackert. Att lösas upp i ljus och bli odödlig.




Det låter lite vansinnigt :D men VILKEN effekt den filmen hade på mig. Hoppas den har det på dig också :)



NU tänker jag lämna alla självmordstankar och tänka lite på att det är jullafton snart ! Minsann vad kul det ska bli att öppna alla fucking paket som ligger där under granen och frestas :o MEN IMORN SKA DOM DÖ!:D Allt paketpapper ska brinna i helvetets eldar (Iallafall i vår brasa) medans jag iskallt ser på.


Det här inlägget tog ungefär 2 timmar att skriva, och det är ett bevis på hur bra jag är på att fokusera på saker och ting. MEN NU ska det få ett slut.

Ha en bra jul ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0