DO NOT FEED THE TROLLS

Första regeln på Imdb, DON'T FEED THE TROLLS. Men jag hoppar den idag.

Citerar Anti Garanti, ni kan se hans kommentar själva, men jag valde att koperia den här.

"Oj, denna skrivning gjorde så att jag tippar på att du är homosexuell. Vilken hetro "kille" skriver om bibeln och att älska vem man vill. kamma till dig och skaffa dig en brud ist för att sitta och skriva sånna här lite smått homosexuella inlägg.. Ja, jag är homofob tycker det är äckligt när killar är med killar !"


Svar till Anti Garanti:

Varför i hela världen skulle jag bry mig om ifall du tror att jag är homosexuell ? Jag vet att jag inte är det :) Och världen är inte uppdelad i bögar och vanliga människor. Vi är alla människor. Till och med du Anti Garanti :)

När jag ser vad du skriver så tycker jag synd om dig. Jag önskar att jag kunde hjälpa dig att se hela sanningen. Men du blundar bara. Och när du väl tittar så ser du bara det du vill se. Jag var så en gång i tiden och jag hatade det.

Du kommer säkert förneka det, men jag hade faktiskt en brud förr. Inte så längesen faktiskt. Det var en lycklig period i mitt liv :)

HAHA tillsist är jag förvånad över att du ens läser vad jag har att skriva om. Du kanske blir bög av att läsa allt det här ? ELLER ? Se dig själv i spegeln och tänk efter.

Men ifall det är som du säger, att du är en helt vanlig heterosexuell pojke. Gå då till din brud och var med henne.

Riktiga killar litar på sin självkänsla. Nej, inte riktiga killar. Hela människor. Är du en hel människa?

Nej, du är en trasig människa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

uppdateringarna går heta i alla fall!

2009-12-21 @ 23:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0