"bögjävel"

Haha jag uppskattar kritik på min kära blogg, och jag därför är jag tvungen att skriva det här inlägget.

NÅGON har fått intrycket att jag är homosexuell :o Och vet du vad ? FÖRMODLIGEN så hade jag hållt med den personen ifall jag inte kände mig själv. Självklart har jag mina bögiga sidor, men har inte alla det? :o DJUPT innerst inne är vi alla bögar. Stämmer det ? :D

NEJ!

En smart människa sa till mig en gång att bög är något  är och ingenting man blir. So let's hear it. Ledsen att göra alla homofober och osäkra killar besvikna, men jag är inte bög.

Ett rolig grej med dessa killar är att de är SÅÅÅÅ rädda för att förknippas med homosexualitet. Varför? Tyvärr så har jag aldrig fått en redovisning för det, men jag har mina gissningar.

Vissa killar som är homofober, ÄR faktiskt bögar. Varför då? :o Kanske för att de i alla år fått höra att det är fel och att det är så jävla äckligt. Då blir de så osäkra, och samtidigt som de hatar andra bögar, så hatar de en del av sig själva:)

Sen kommer den stora frågan. Är det FEL med homosexualitet ? Det är vid den här punkten som de felsta homofober blir väldigt pålästa när det gäller bibeln. I bibeln så är det förbjudet med homosexualitet. Men i modern tid så tycker jag bibeln är en ganska dålig referens.

Seriöst, vem av oss heterosexuella människor har någon rätt att säga att det är fel ? Angår det oss ? :D NEJ. Alla ska få älska vem fan dom vill.

OCH till den sista punkten som jag vill ta upp. Jag har just försvarat homosexuella. Gör det mig till en "bögjävel"?

Tyvärr inte, ni anonyma homofober. Bli lite säkrare på er själva istället. Skaffa lite självkänsla.


Världen skulle vara en så mycket bättre plats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0